2015. április 3., péntek

Márciusi zárás

Jóóó régen jelentkeztem utoljára havi összefoglalós bejegyzéssel, aminek több oka is volt: tavaly nyáron ingyen dolgoztam, tehát sem elég időt, sem elég pénzt nem tudtam a hobbimra fordítani. Aztán jött szeptember, amikor albérletbe költöztem, és volt időm olvasni, de új könyveket nem nagyon tudtam volna felmutatni. És itt vagyok most: dolgozom, szakdolgozatot írok meg mindenféle beadandókat, és a számvitellel is újfent meg kell küzdenem, mert ez az utolsó félévem: most vagy soha. De soha nem látott erővel, és lovakra szabott koffeinmennyiséggel úgy érzem, eddig sikeresen vettem az akadályokat!

Íme a márciusi eredményeim. Nem sok, viszont jó kevés! :D
Olvasmányok

Még februárban kezdtem, de márciusban fejeztem be A.O. Esther Gombnyomásra trilógiájának második részét. Véleményem ITT olvasható a könyvről (új ablakban nyílik meg). Utána a nemrég megjelent Haunting of Sunshine Girl-t olvastam - recenziós példányként, értékelés hamarosan (előrevetítve elmondom, nagyon tetszett, és a borítója is húdehűha!). Aztán Tari Annamária Z generációról szóló könyvébe vetettem bele magam, de csak félig önként: a szakdogám róluk szól, így fel kellett valamiből szívnom a tudást. (Erről nem lesz külön bejegyzés.) Még két könyvet kezdtem el márciusban, de róluk később lesz szó (egyébként Leiner Laurától az Akkor szakítsunk, amit már el is olvastam, illetve George R. R. Martin: Sárkányok tánca).
Könyvespolcom új lakói

Nagyon ügyes vagyok, mert a fenti könyvek egyikét sem vásároltam! A Flat-out Love egy csere eredménye, Joe Hilltől A szív alakú dobozt adtam érte. Az ötödik hullámot a Thinking about you nyereményjátékán nyertem, pont az egyik legvágyottabb volt a nyeremények közül. :))) A Lola és a szomszéd srácot eredeti nyelven pedig az 'Ajándékozzunk idegen nyelvű könyveket' esemény keretében kaptam. Azt nem mondhatom, hogy nem vettem új könyvet, de az a húgomé lesz, születésnapjára. :)
@voralberg ajándéka, egy Nesquick csoki hiányzik a képről
Blogoltam

Hmmm-hmm. :S Nos igen, márciusban csupán két könyvről írtam, Mézga Aladár különös kalandjairól és a Gombnyomásra 2.-ről. Igyekszem ezen változtatni, ahogy csak időm engedi!
Megírásra váró bejegyzések

Ők azok, akiket már olvastam, de itt még nem írtam róluk. Melyikkel is kezdjem? A Késtélt olvastam legrégebben, utána az Origint. A Bogar bárd meséi nem egy nagy valami, bár küllemre gyönyörű. A lázadóról mindenképp írok, mielőtt beülök a mozifilmre! Nem szeretném, ha úgy járnék vele, mint a Csontvárossal, hogy összekeverednek a fejemben a részletek, és már nem tudom, mi volt a könyvben, és mi a filmben... A The Haunting of Sunshine Girl még friss élmény, de alig várom, hogy itthon elsőként írhassam meg róla a véleményem. :) Leiner Laura másik 2014-es könyve, az Akkor szakítsunk szintén még nagyon benne van a fejemben, hiszen tegnap fejeztem be.
Terveim áprilisra
- a fentebb jelölt könyvek közül minél többről megírni a véleményem...
- lebonyolítani az olvasásról, könyvvásárlásról, szabadidőről szóló kérdőívemet
- sok-sok könyvet kapni a szülinapomra (na persze...)
- áprilisban beszerzendő: E. Lockhart: Hazudósok, Susan Ee: World After - Túlélők, Michelle Hodkin: Mara Dyer ébredése
- elolvasni: Callie, Kayden és a véletlen; Sárkányok tánca; A napszemű Pippa Kenn, Gombnyomásra 3.
- visszavinni a könyveket a könyvtárba, és nem hozni ki semmit helyettük
- megnézni moziban A lázadót
- nyereményjátéééék!!! (részletek később...)

Nektek milyen terveitek vannak áprilisra? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése