2017. július 20., csütörtök

Elmegyek (Random Zenés Tag)

Plot twist: kakukktojás! Ez a bejegyzés (a címkével ellentétben) nem book tag lesz, de annyira megtetszett, hogy muszáj volt megcsinálnom. Az ötletet Gothic01-nél láttam, az ő kitöltéseit elolvashatod itt, itt és itt.
A zenei ízlésem nagyon széles skálán mozog, a népzenétől a metálon át (keverve nemzeti rock), az elektronikus zenéig (elektronikus rock ♥) mindenféléket hallgatok. 2841 zene van betöltve a winampba, lássuk, miket dob a gép:


1.) Ha azt kérdik, „ez rendben van?” erre te:
The Prodigy - You Will Be Under My Wheels (A kerekeim alatt leszel)
Egyszóval nem, nincs rendben. *gonosz kacaj

2.) Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?
Serj Tankian - Empty Walls (Üres falak)
Hmm, nem is olyan hülyeség ez a tag. Tényleg egy darab díszítő elem nincs a falakon, az órákat leszámítva. Ennyire minimal lennék?

3.) Mit szeretsz egy pasiban/csajban?
Celldweller - Down to Earth (Vissza a földre)
Hmm, hogy a földön jár, racionális? Vagy azt, hogy néha elrugaszkodik a valóságtól, és vissza kell rángatni talajszintre? Inkább az előbbi, az férfiasabb.

4.) Mi az életcélod?
AC/DC - She Likes Rock N Roll (Szereti a rock n' rollt)
Van benne valami, tényleg jó lenne, ha az ismerőseim nem irtóznának az egyik kedvenc zenei stílusomtól. De vajon ki lehet a "she"?

5.) Mi a mottód?
Alvin és a Mókusok - Hazudni kell
"Mert hazudni kell! Ez annyira szép. Különben ilyen leszel mint én, kezdő kis szerencsétlenség."

6.) Mit szeretnek benned a barátaid?
Tankcsapda - Fekszem a földön
"A szám szélén csorgatom a nyálat, büdösebb vagyok, mint egy állat." Hmm, lehet, hogy ezért találkozunk olyan ritkán?

7.) Mire gondolsz gyakran?
System of a Down - Pictures (Képek)
"I got pictures on my mind", vagyis képek vannak a fejemben. Nem túl sokat mondó válasz, de nagyjából stimmel.

8.) Mennyi 2+2?
Apocalyptica - One (Egy)
https://youtu.be/ei0XIkSK86Q
Egy? Azt hittem, öt.

9.) Mit gondolsz a legjobb barátodról?
Tankcsapda - Üdvözöl a pokol
Semmi baj, én is oda kerülök, ott jobb a társaság.

10.) Mi az élettörténeted?
Three Days Grace - Scared (Ijedt)
Ez jellemző rám, mindentől parázok. De hogy ez határozza meg az életem... ez ijesztő.

11.) Mi leszel, ha nagy leszel?
Kárpátia - Legenda
Wow, rég nem kaptam ekkora bókot!

12.) Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?
MC Hawer és Tekknő - Fáj a szívem
Hahh, szerencsére nem így van. Mivel együtt élünk, az rengeteg szívfájdalom lenne, biztos nem énekelném, hogy "kibírom én, akárhogy is fáj".

13.) Mit gondolnak rólad a szüleid?
Teriyaki Boys - Tokyo Drift
Egyszer apuval elmentünk driftelgetni a ladával a hóban. Tokióig nem mentünk el. De ez régen volt, és azóta már nem is vezetek.

14.) Mire fogsz táncolni az esküvődön?
Spencer & Hill - Yeah Yeah Yeah
https://youtu.be/ClWoedrKn5g
Nem kizárt, de inkább mulatós zenét szeretnék. Amolyan régimódi, falusi lakodalmat, amilyenben gyerekkorom óta nem voltam.

15.) Mit játsszanak majd a temetéseden?
The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die (Eléred, hogy meg akarjak halni)
Vagány temetés lenne, az egyszer biztos.

16.) Mi a hobbid?
System of a Down - Darts
:DD Ez megint jól jött ki. 8 éve játszottam utoljára, szóval hobbinak azért nem nevezném, még csak különösebben ügyes sem voltam.

17.) Mi a legnagyobb titkod?
Three Days Grace - I Hate Everything About You (Mindent utálok benned)
Nem, ez nem igaz. Ha utálnálak, nem titkolnám. :)

18.) Mit gondolsz a barátaidról?
Fall Out Boy - I Don't Care (Nem érdekel)
Na köszi, most rossz embernek érzem magam. Pedig tényleg meg szoktam őket kérdezni, hogy mizu!

19.) Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
Depresszió - Egyensúly
Ez a legrosszabb eshetőség? Üsse kavics, nem bánom.

20.) Mi módon fogsz elhalálozni?
Zorall - Országúti randevú
Na jó, ez nagyon, nagyon rosszul hangzik. Bele sem akarok gondolni.

21.) Mi az, amit megbántál?
Zorall - Szerelemre születtem
Jelenleg egyáltalán nem bánom, hogy így van. Ne is legyen másképp!

22.) Mi nevettet meg?
Botos Ágnes vs. Csipkés Zoltán feat. Erdélyi Mónika - Kiállá
WTF! Miért is van ez a gépemen? :D

23.) Mi ríkat meg?
Disturbed - Liberate (Szabadítsd meg)
Nem ríkat meg, ellenkezőleg: tök keménynek érzem magam tőle.

24.) Megházasodsz valaha?
Placebo - Every You Every Me
"Something borrowed, something blue", azaz valami kölcsön, valami kék. Ebből gyanítom, hogy igen!

25.) Mi ijeszt meg leginkább?
Dope - Burn (Égj)
Most őszintén, ez kit ne ijesztene meg?

26.) Kedvel téged valaki?
Apocalyptica - Master of Puppets (Bábmester)
Legenda leszek, egy olyan ember, akit nem érdekelnek a barátai, a pokolra fog jutni, de legalább a Bábmester kedvel!

27.) Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Máté Péter - Elmegyek
Hát, ez itt a bejegyzés vége. Viszlát, elmegyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése