2014. május 21., szerda

Kreatívkodás: TBR Jar

TBR Jar


Vörös pöttyös? Szeretem. nemrégiben osztotta meg Facebookon az alábbi TBR (to-be-read, azaz elolvasásra váró) Jar  ötletét, ami annyira megtetszett, hogy egyből azt gondoltam: ilyet én is akarok!



A lényege: cetlikre felírod az olvasandó könyvek címét, összehajtogatod, és egy befőttes üvegbe teszed. Ha legközelebb tanácstalan vagy, mit olvass, csak húzz egy cetlit! :)









Nos, az én várólistám kb. 380 könyvből áll (itthoni olvasatlanok, újraolvasásra várók, kölcsönvehetők, stb.), és egyre csak gyarapodik. Hajlamos vagyok a régebbieket elfeledni, és csak az új könyvekre fókuszálni, így ez a módszer motiválhat, hogy a nagyon régóta olvasásra váró könyvek is előtérbe kerüljenek.

Várólista kicetlizve

Hozzávalók:
  • befőttes üveg
  • olvasandó könyvek címei cetliken (csomagolópapír belsejére írtam ki őket)
  • némi tingilingi, amivel díszíted (én szaténszalagot, csipkét, gombokat és műanyag bigyókat használtam)
  • ragasztópisztoly
  • némi szabadidő

És kész is van!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése