2015. október 31., szombat

VI. Könyvmoly Párbaj

Ha esetleg még nem hallottál a kihívásról:
A Könyvmoly Párbaj lényege, hogy előre kiválasztott könyveket olvassunk el, és azokról írjunk beszámolót/könyvajánlót. A résztvevőket nyereményjátékkal motiválják a szervezők, szóval mindenképpen érdemes jelentkezni. Bővebben itt olvashatsz róla: VI. Könyvmoly Párbaj.
Akik rendszeresen követnek, tudhatják, hogy részt vettem az V. Könyvmoly Párbajon, hiszen az esemény köré szerveztem az 1. és 2. blogszülinapi nyereményjátékot is. Hatalmas boldogság volt bevezetni a Közös fájlba az utolsó értékelés linkjét, tudva, hogy ezzel teljesítettem a kihívást... Ennél nagyobb öröm csak az eredményhirdetésnél ért, amikor megtudtam, hogy zsűridíjas lettem

Természetesen az idei kihívásra is jelentkeztem; remélem, másodszorra is tudom teljesíteni. Annyi olvasatlan könyv árválkodik szomorúan a polcomon, hogy még így is nehéz volt kiválasztani azt a 10+10-et, amellyel a kihívásra nevezek! Csábító volt a "Moly Menü" nevű változat is (előre megadott kritériumok alapján kiválasztani a könyveket), de volt pár pont a listán, ami miatt várhatóan nem tudnám teljesíteni. Szóval maradtam a már bevált 11 könyves verziónál, bár idén Amalthya néven vágok neki. És akkor a választott könyvek:

"A" lista


Rick Yancey: Az ötödik hullám
Lexa (Thinking About You) nyereményjátékán nyertem
Anna Banks: Poszeidón
Egy éve vettem, idén nyárra terveztem...
Susan Ee: World After - Túlélők világa
Az első rész után másfél évig a falat kapartam érte...
Jennifer L. Armentrout: Opposition - Ellenállás
Nagy kedvencem a sorozat, de ideje elbúcsúznom tőle
Kiera Cass: The Heir - A koronahercegnő
A Párválasztó trilógia egyik nagy kedvencem, a folytatás csak rám vár
Maria V. Snyder: Poison Study - Méregtan
Eleinte nem vonzott, de elolvastam VNoémi értékelését...
Sarah J. Maas: Crown of Midnight - Éjkorona
Az első része a tavalyi első Párbajos könyvem volt
Katja Millay: The Sea of Tranquility - Nyugalom tengere
2016 nyarára tervezem
Melissa Landers: Elidegenítve
Egy éve vettem, és hamarosan itt a második része....

"B" lista


J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz serlege
Sokadik újraolvasás, de blogbejegyzésem még nincs róla
E. L. James: A szürke ötven árnyalata
Újraolvasás lesz, mert blogra még nem írtam róla
Cassandra Clare: Csontváros
Szintén újraolvasás, szintén nem írtam még róla
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. - Kezdet
Szintén zenész
James Frey: Endgame - Toborzás
Ez új, de nagyon várom
Stephanie Perkins: Anna and the French Kiss
Angolul; a tavalyi Párbajon is listás volt
Richelle Mead: Dermesztő ölelés
Tavaly is listás volt
Lauren DeStefano: Hervadás
Szintén tavalyi, olvasatlan
Kerstin Gier: Zafírkék
Hiányzik az Időtlen szerelem világa, folytatni kéne
Veronica Roth: A hűséges
 A Lázadóról is a Párbaj keretein belül írtam

Mindenkit bátorítanék, hogy jelentkezzen, bár a határidő szoros: november 1. 23:59
Minden infót megtaláltok ITT.
"Boldog Viadalt, és sose hagyjon el benneteket a remény!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése