2014. április 1., kedd

Márciusi zárás

www.lovethispic.com

 Március is elrepült, pedig mintha csak tegnap kezdődött volna. Más is észrevette, hogy a 18. születésnap után pörögni kezd az a bizonyos homokóra? Egész addig csak vánszorgott az idő, most meg hamarosan betöltöm a huszonkettőt…
Kicsit reménykedek, hogy a szülinapom új könyveket is jelent egyben (ha más nem, hát magamtól :P).
Ez viszont már a következő bejegyzésre tartozik, addig is, íme a márciusi aktivitásom.

I. Megszerzett könyveim

Márciusban öt darab könyvvel lettem gazdagabb, ami kettővel kevesebb az előző havi termésnél:

A Bree Tanner rövid második élete-t a Rukkolának, valamint a rukkolónak köszönhetem. A Varjak lakomája-t és A beavatott-at jegyzettámogatásból vettem. A Csillagainkban a hiba-t valamint az Angyalnyár-t pedig ajándékozásokra kaptam:

@tündérrózsa ajándéka a PIF eseményre
@heni093 ajándéka a Téli molyos ajándékozásra
Ezúton is köszönöm szépen Nekik! :)

II. Olvasások

Márciusban túlszárnyaltam nem csak a februári, de a januári teljesítményemet is: öt könyvet olvastam el, valamint a Kardok vihara még folyamatban van.
Ez összesen 2580 oldalt jelent.


 A beavatott-at és a Vámpírakadémia-t mindenképp szerettem volna elolvasni, mielőtt a filmet megnézném. Végülis a Vámpírakadémiát nem néztük meg moziban, de a Beavatott (azon belül is Négyes) kárpótolt érte :)
A Szent Johanna gimit ezennel befejeztem; ideje is volt, a hetedik rész után eléggé húztam a dolgot.
A Rossz hold kelt fel abszolút pozitív csalódás volt a harmadik rész után, és olyannyira vonzott a következő része, hogy nem bírtam tovább várni, el is kezdtem! :)

III. Molyos statisztikák

Jelenleg...
...163 eddigi olvasmány
...101 könyv a magánkönyvtáramban
...378 könyv a várólistán
...83 könyv a kívánságlistán

Végül egy idézet a márciusi kedvencemből:

"- Úgy érted, a félelmek nem múlnak el?
- Van, hogy igen. De néha új félelmek lépnek a helyükbe. – […] – Csakhogy nem az a cél, hogy ne legyenek félelmeink. Ez lehetetlen ugyanis. Az a lényeg, hogy megtanuld uralni a félelmeidet, és rájöjj, hogyan függetlenítheted magadat tőlük.”

(Veronica Roth: A beavatott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése