2015. július 5., vasárnap

Vakáció Book Tag

Egyszerűen imádom a nyarat, ilyenkor érzem igazán, hogy élek, ilyenkor minden sokkal jobb... Akár kimozdulni, akár a besötétített szobában hűsölni, és kipihenni a téli-tavaszi időszak fáradalmait. Nekem sajnos nincs már vakációm, talán pont ezért tetszett meg annyira a Vakáció Book Tag, amivel Noémi blogján találkoztam. Enjoy!


1. Másmilyen témájú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Igen, legalábbis többnyire. Ilyenkor van igazán hangulatom a könnyű strandregényekhez; minél nyáriasabb a hangulata, annál jobb.

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Daemon Blackkel (Luxen), persze csak valami eldugott helyen, és ha Katy nem létezik, vagy ha én magam vagyok Katy :D Mondjuk megnézném azt a tavacskát, ahol az Obszidiánban fürödtek.

3. Egy nyári hangulatú könyvborító:
Rengeteget tudnék itt mutatni, de ez az egyik kedvencem.
4. Egy könyv, aminek a címében szerepel a "vakáció" szó:
A sorozatnak ezt a részét már nem olvastam, de egyébként gyerek-/kamaszkoromban imádtam az Olsen ikreket. :D
5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz és csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Ez könnyű feladat, egyébként is folyton ezt képzelem :)) Ilyenkor E. Lockhart: A hazudósokat, vagy Anna Banks: Poszeidónt látom magam előtt.

6. Egy kék színű borító - ég vagy tenger?
Ég is, tenger is... ezért a borítóért pedig egyszerűen megveszek. Remélem, beváltja a hozzá fűzött reményeimet a könyv!
7. Egy sárga színű borító - homok vagy Nap?
Naplemente... és homok, ami ezen a borítón nincs :)
8. Kivel mennél el egy hawaii pörgős buliba?
Ezen sokáig kellett gondolkodnom. Legyen Kayden, a Callie, Kayden és a véletlen-ből.

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe.
Naa, hadd legyen kettő, naa! :D


10. Hány könyvet tervezel elolvasni a nyáron?
Mennyiségi terveim nincsenek, persze igyekszem minél többet. Az első félévben sajnos sokkal kevesebbet olvastam, mint szerettem volna, így igyekszem behozni a lemaradást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése