2015. július 4., szombat

Júniusi zárás

Tombol a nyár, ez az én időszakom! Bár a nyári szünet már egy elfelejtett fogalom a számomra, azért igyekszem minél inkább kihasználni a jó időt, és barnára sülni a Tisza partján. Vagy pirosra, ahogy magamat ismerem. De az biztos, hogy a könyv nem hiányozhat a kezemből. Ahhoz képest, milyen passzív voltam az első félévben, a júniusom könyvmolysági szempontból fantasztikusan sikerült! Legalább ilyennek szeretném a júliust is... :) 
Íme a 6. hónapban 6 elolvasott könyv, 6 vásárolt, és a 6 megírt blogbejegyzés (nem direkt!):

Elolvasott könyvek:

George R. R. Martin: Sárkányok tánca
Még márciusban kezdtem el olvasni, hogy az 5. évad kezdetéig végezzek, és nézhessem egyből a sorozatot. A suli és meló miatt csak júniusban sikerült befejeznem, és még a blogbejegyzés sincs kész, szóval még mindig nem néztem bele a TV-sorozatba...

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen
Ajándékba kaptam a könyvet, és a Reading Challenge kihíváson ki is választották nekem. Bejegyzés még nincs, de nagyon tetszett!

Abbi Glines: Te vagy nekem a levegő
Könyvtárból vettem ki, mert egy könnyed nyári történetre vágytam. Pontosan ezt is kaptam tőle, jól szerepelt nálam. :)

Elizabeth Richards: A sötétség városa
Régebben nyertem a Maxim nyereményjátékán, de idáig húztam az olvasását. Most pedig szintén a Reading Challenge hatására olvastam el. Nagyon-nagyon tetszett, csak ajánlani tudom!

David Levithan: Nap nap után
A Maxim szövegértési versenyén olvastam belőle részletet, és annyira megtetszett, hogy az utolsó jegyzettámogatásom maradékát erre használtam fel. Aztán a Reading Challengen ki is választották nekem, szóval elolvastam, pedig sosem olvasok frissen vásárolt könyvet (buta szokásom).

Courtney Summers: Éles helyzet
Könyvtárból jött velem haza, a Te vagy nekem a levegő-vel együtt (meg még sok mással, amit sajnos nem sikerült határidőre elolvasnom). Szegény könyv borítója borzasztó, de a történetért odavoltam!

Csupa jó könyvet olvastam a hónapban, semmiben sem csalódtam (illetve de, csak pozitívan). :) És a mennyiséggel is teljesen meg vagyok elégedve.

Vásárolt könyvek:

E. Lockhart: A hazudósok
Annyira akartam ezt a könyvet, hogy már fizikálisan is éreztem. Az a borító, meg a sejtelmes fülszöveg, és a rengeteg pozitív értékelés... Mind-mind azt sugallta, hogy szükségem van rá. Alig várom, hogy valaki kiválassza a Reading Challengere! (De mindenképpen elolvasom a nyáron, legkésőbb a Balatonon!)

Kiera Cass: A koronahercegnő
Egyik kedvenc sorozatom folytatása, ergo meg KELLETT vennem. Kicsit szomorú vagyok a negatív kritikák miatt, kerülöm is őket, mint macska a forró kását, annyira szeretném, ha nekem tetszene!

David Levithan: Nap nap után
Fentebb írtam már róla.

Jennifer L. Armentrout: Opposition - Ellenállás
Szintén kedvenc sorozat, szóval nem volt kérdéses, hogy minél előbb beszerzem. Daemon ♥

Katja Millay: A nyugalom tengere
Callie és Kayden története nagyon tetszett, ezért tanácsolták, hogy ezt is olvassam el. Na meg valamiféle tenger szerepel a címében, szóval valami nyárias sztorira számítok.

Susan Ee: Túlélők világa
A tavalyi év legjobban várt könyve a World After (legalábbis én azóta vártam már, hogy megjelenjen). Az Angelfallt annyira imádtam (és Rafit), szóval reménykedem, hogy a folytatás is a kedvencek közé kerül.

Megírt blogbejegyzések

Egyéb

Elindult a Book Bloggers' Challenge (a Reading Challenge mintájára)! Pillanatnyilag 6-an veszünk részt a kihíváson, remélem, hamarosan bővülünk majd. :)
Ha kedvet kaptál, katt a képre!

Terveim júliusra

A könyvek, amelyeket biztosan elolvasok kihívásokra: Stephenie Meyer: Alkonyat, Leiner Laura: Bábel, Jamie McGuire: Red Hill
Utána pedig azt, amit a kihívásokon kérnek, de csináltam egy listát is a nyárra tervezett könyveimről:
Szeretném a júniusban elolvasott könyveimről minél többről megírni az értékelést is a blogra, ha már végre ilyen jól utolértem magam. :)
Ó, és valamivel barnább szeretnék lenni, mire a következő havi zárással jövök.

Ennyi lett volna, kellemes nyarat kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése