2013. december 16., hétfő

Várólista csökkentés 2014

Már többször is belefutottam a Csökkentsd a várólistádat 2013 (http://moly.hu/kihivasok/csokkentsd-a-varolistadat-2014) nevű kihívásba, de valamiért sosem olvastam át, hogy mi a feladat. Egészen eddig. És milyen jól tettem!

A feladat, hogy a résztvevők kiválasszanak minimum 12 könyvet, amit már legalább fél éve halogatnak, és 2014-ben elolvassák. (A verseny részletei: http://olvasonaplo.net/olvasonaplo/2013/12/12/varolista2014/)
Mivel nekem is van jó néhány ilyen könyvem, aminek elolvasására valahogy nem visz rá a lélek, így gyorsan jelentkeztem, mielőtt még meggondolnám magam.

Íme a listám:

1. Agatha Christie: Cipruskoporsó



Barátoméktól kaptam kölcsön, már vagy egy éve hever nálam.





2. Agatha Christie: Öt kismalac


Az első happolásaim egyike, Poirot mester tart csak vissza az egoizmusával.





3. Julianne Ward: A Tavene rejtély


Állítólag annyira rossz, hogy még nem mertem a kezembe venni...





4. Katherine Applegate: Zoey görbe utakon


A húgom már elolvasta (ez nála nagy szó), és tetszett neki, csak hát annyi jó könyv vár rám, amik jobban csábítanak... :)




5. Joe Hill: A szív alakú doboz


Tetszik a borító is, a történet is különlegesnek hangzik, valamiért mégis elkerültem eddig ezt a könyvet.




6. Lisi Harrison: Klikk


Talán ezzel fogom kezdeni, nem tűnik annyira borzasztónak, mint egynéhány könyv ezen a listán :)




7. Jenny Colgan: Amanda esküvője


Csak lennék már túl rajta...





8. Sally Hunter: A patológus


Csak 200 oldal, nem lesz gond :)





9. Emily Brontë: Üvöltő szelek


http://moly.hu/konyvek/emily-bronte-uvolto-szelek

Nagy reményeket fűzök hozzá, eddig is csak az tartott vissza, hogy valahol kötelező olvasmány.




10. Hegedüs Géza: A halhatatlan hamisjátékos


Kb. 10 évesen kaptam, év végi jutalomkönyvként, azóta eltelt "néhány" év...





11. Plum Sykes: New York hercegnői


Miért érzem úgy, hogy ez a könyv nekem nagyon nem fog tetszeni? :(





12. Agatha Christie: A Bertram szálló


Krimi is, AC is, Poirot-mentes is :) 





Mivel ezeknek a könyveknek egy része ultragáz, és önerőből biztos el nem olvasnám, készítettem egy alternatív listát is, biztos ami biztos. Ha a fentiek közül valamelyik végképp nem menne, így helyette elolvasok valamit az alternatív listáról, és teljesíthetem a kihívást.

Alternatív listám:

1. J. K. Rowling: Átmeneti üresedés


Biztos vagyok benne, hogy nem érhet a Harry Potter nyomába, de azért el kéne olvasni, hogy azt mondhassam, és megmondtam!




2. J. D. Salinger: Zabhegyező


Állítólag jó kis könyv ez, jövőre igyekszem rászánni magam az elolvasására.





3. Kendare Blake: A rémálmok lánya


Az első rész nem volt rossz, erre is kíváncsi vagyok. Ja, és a borítója gyönyörű!





4. Meg Cabot: Átlagméret nem akadály


Nagyon szeretem a Cabot-könyveket, úgyhogy erre is sort kell kerítenem.





5. Meg Cabot - Kim Harrison - Michele Jaffe - Stephenie Meyer - Lauren Myracle: Pokoli báléjszakák


Két olyan írónő is szerepel a szerzők között, akiket szeretek. :)




6. Monika Feth: Az eperszedő


A vélemények szerint ez a könyv bizonyíték arra, hogy nem minden vörös pöttyös egy kincs...




7. Stephen King: A holtsáv


Egyedül a terjedelme tart vissza (na, bezzeg a Trónok harcától nem ijedtem így meg...)





Persze a legjobb az lenne, ha az alap listámról mindent el tudnék olvasni, utána meg az alternatív listáról is. Az Erő legyen velem (és sorstársaimmal) 2014-ben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése