2014. december 22., hétfő

Jövőre tényleg csökkentem a várólistám!


Mostanában eléggé inaktív voltam, de jó kifogásom van! Tudjátok, vizsgaidőszak, karácsonyi bevásárlókörutak, satöbbi, satöbbi... Ma délután megírom az idei évre tervezett egyetlen vizsgámat (szurkoljatok!!), ennek örömére elárulom, melyik könyvekkel nevezek a 2015-ös naaagy várólista-csökkentésre. Bizony, az idei nagyon csúnya bukás után ismét bevállalom, méghozzá új taktikával: eddig olyan könyveket választottam, amikhez egyébként, kihívás nélkül talán hozzá sem nyúlnék. A jövő évben viszont tényleg szeretném teljesíteni a kihívást, szóval nem fogom sanyargatni magam!


Akkor nézzük a listát:

1. George R. R. Martin: Sárkányok tánca (A tűz és jég dala 5.)
A barátaimtól kaptam szülinapomra, még áprilisban, úgyhogy hamarosan bele kellene kezdenem! Tyrion humora rettenetesen hiányzik már!

2. Gillian Flynn: Holtodiglan
A filmet mindenki dicséri, és nagyon szeretném megnézni, de van ez a buta "előbb-a-könyv-aztán-a-film"-szabályom, amit saját magamnak állítottam...

3. Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn (Pippa Kenn trilógia 1.)
Szégyellem magam, de kicsit tartok a magyar könyvektől. Tudom, hülyeség... Kemese Fanni könyvéről egyébként is csupa jót hallottam, ideje magam is meggyőződnöm efelől. :)

4. Kerstin Gier: Zafírkék (Időtlen szerelem trilógia 2.)
Az első részt megszerettem, szóval jövőre folytatni fogom. Úgyis kevés sorozatot folytatok, mert szeretek mindig újabbakat és újabbakat megismerni.

5. Suzanne Collins: Futótűz (Az Éhezők Viadala trilógia 2.)
Ugyanez áll az Éhezők Viadalára is. A film nálam nagy kedvenc, és amúgy is disztópia-rajongó vagyok, úgyhogy tuti siker!

6. Gail Carriger: Soulless - Lélektelen (Napernyő Protektorátus 1.)
Egy kedves molytól kaptam karácsonyra, ez lesz az első Arany Pöttyös olvasmányom. :)

7. Meg Cabot, Kim Harrison, Michele Jaffe, Stephenie Meyer, Lauren Myracle - Pokoli báléjszakák
A könyv, amit mindig, minden kihívásra nevezek, de sohasem olvasom el (a túl alacsony tetszési ráta miatt). Talán majd most...

8. Marie Lu: Legenda (Legenda 1.)
Disztópia, vörös pöttyös, YA. Mi kell még?

9. Victoria Schwab: Az Archívum (Archívum 1.)
Egy másik kihívásra is el kell majd olvasnom, és elég jó értékeléseket írtak róla. Egyelőre nem győzött meg, de majd meglátjuk... :)

10. Shannon Messenger: Vihar szeli ketté
Első látásra beleszerettem a borítóba és a témába. Eddig a lehúzó értékelések tartottak vissza, de amíg magam is el nem olvasom, nem nyilatkozhatok.

11. Justin Cronin: A szabadulás (A szabadulás 1.)
 Egy másik kihívásra is kell. Kicsit hosszúcska ugyan, de úgy érzem, tetszeni fog.

12. Veronica Roth: A lázadó (Divergent 2.)
A Beavatott nagy kedvencem lett, ráadásul a film is közeleg. Dupla motiváció. :)
Alternatív listám vészhelyzetre, avagy a B-terv:

1. Amy Plum: Die for Me (Revenants 1.)
Újévi fogadalmam: 2015-ben többet olvasok angolul! Másképpen hogy a fenébe szerzek nyelvvizsgát? (Off: nézzétek ezt a borítót... *.*)

2. Veronica Rossi: Végtelen ég alatt (Végtelen ég alatt 1.)
Újabb disztópia, szóval nem kérdés, ez nekem való! :D

3. Amanda Hocking: My Blood Approves - A vér szava (A vér szava 1.)
Ajj, vámpírok! Anno a KMK felbuzdult Bella és Edward sikerén, és sorra adta ki a vámpíros sztorikat. Nem azért mondom, szeretem én a Twilight-ot, de remélem, ez nem annak a másolata.

4. Cynthia Hand: Angyalfény (Angyalsors 2.)
 Majdnem egy éve vettem meg, és még mindig olvasatlanul hever szegényke a polcomon. :( Nem lehetek vele ennyire kegyetlen!)

5. Cynthia Hand: Angyalnyár (Angyalsors 2,5)
 Ha már az Angyalsors sorozatnál tartok, beiktatom a kiegészítő novellát is.

6. Leiner Laura: Bábel
Az SZJG-sorozaton kívül még semmit nem olvastam Laurától, és ezen változtatnom KELL! (Azt mondják, a Bábel igazán jó...) :) 

7. Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
2014 nyarára terveztem, de nem tudtam beszerezni. Mondanám, hogy a 2015-ös nyári szünetben elolvasom, de sajnos (ha minden jól megy), nekem soha többé nem lesz nyári szünetem... :(

8. Jamie McGuire: Az őrző (A Sötétség és Fény angyalai 1.)
A jövő évi névnapomra (nem elírás!) kaptam egy nagyon kedves molytól, aki nem tudta/akarta kivárni 2015 novemberét. :')

9. Dawn Rae Miller: Larkstorm - Pacsirta
Szintén ajándékkönyv, még a nyáron kaptam. Szegény könyv nem túl jó értékeléseket kapott; remélem, én az ellentábort erősítem majd!

10. Jay Crownover: Rule (Marked Men 1.)
A várólistámon hagytam (én felelőtlen!), és kiválasztották nekem egy kihívásra. Mit is mondjak, nem kedvelem az Ulpius által kiadott könyveket, mert több szeméthez volt már "szerencsém"... :/

11. Joss Stirling: Lélektársak - Sky (Lélektársak 1.)
Jaj, olyan régóta szeretném már elolvasni, de valamiért mindig hátrébb tolódik. Hát igen, túl sok könyv, túl kevés idő...

12. Lisi Harrison: Rossz barátok (Klikk 2.)
Nagyon tinis, nagyon Ulpi... Ehhez kell egy jó adag motiváció, de ha már az első részt elolvastam... mégis csak illik folytatni, nem? Még az is lehet, hogy nem sorvad el tőle az agyam.
Őket tervezem hát, aztán majd látjuk, sikerül-e. Ti neveztetek a kihívásra?
Ha kedvet kaptatok hozzá, ITT megtehetitek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése