2014. február 28., péntek

Februári zárás


Végre elérkezett a naptári tél vége, most azt sem bánom, hogy veri az eső a tetőablakot - inkább ez, mint a hó essen! Az enyhe idő örömére úgy döntöttem, megírom az első 'Havi zárás' bejegyzésemet. :D

I. Megszerzett könyveim

Ebben a hónapban 7, azaz hét könyvvel bővült a polcom, ami már így is tömve van.

Két könyvet vásároltam magamnak a Libri akciójában (Maxim 2+1):

    

Egyet a www.bookdepository.co.uk-ról rendeltem elő:


Két könyvet happoltam 5-5 pontért a Rukkolán:

    

Valamint két ajándékozáson vettem részt; az ajándékba kapott könyvek:

@gyberna-tól az "Ajándékozzunk
2013-ban megjelent könyveket!" alkalmából
@mea0810-től "PIF-játék, avagy végtelen könyves
ajándékozás :)" eseményre
 

II. Olvasások

Februárban kissé elmaradtam a januári teljesítményemtől, mert csak négy könyvet olvastam el.
Ez összesen 1318 oldalt jelent.


Valamint egyet elkezdtem, de nem fejeztem be:


III. Molyos statisztikák

Jelenleg...
...160 eddigi olvasmány
...100 könyv a magánkönyvtáramban
...425 könyv a várólistán
...109 könyv a kívánságlistán


Isten veled Február, nem fogsz hiányozni :)

"Fogom az összes kétségem, és elzárom a jól bevált helyre, ahol már nem érzem őket. Olyan ez, mint a szakadék átugrása. Ha azt gondolod, nem fog sikerülni, akkor nem is fog."

(Susan Ee: Angelfall - Angyalok bukása)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése