2015. február 14., szombat

II. Magyar Könyvek Viadala

Március elsején indul a Magyar Könyvek Viadala, immár másodszor. Idén én is csatlakozom a nominálók sorához, bár be kell vallanom: nagyon kevés 2014-es megjelenésű könyvet olvastam, abból is csak elvétve akadt, ami magyar szerző tollából jött világra. Így sajnos csak négy kategóriában tudok érdemesen könyvet nevezni. No nem szaporítom a szót, íme az én jelöltjeim:

Az év legszebb könyvborítója

A Szívdekor borítója elbűvölt a maga letisztultságával. A fehér és a rózsaszín színt is imádom (khm, ez talán meglátszik a blog kinézetén is...), hát még ezek kombinációját!

Az év fordítója

Ezt a címet Miks-Rédai Viktóriának adnám az Opál lefordításáért. Egyik kedvenc sorozatom, talán kicsit elfogult is vagyok, de neki köszönhető, hogy magyarul olvashatjuk Daemon (és Katy) történetét.

Az év ifjúsági könyve

Határozottan a Késtél (Leiner Laurától). A sztárvilág hidegen hagy, de Laura elérte, hogy izguljak egy tinisztár karrierjéért, és szurkoljak egy 18 éves, felfuvalkodott hólyagnak. Azért ez már valami! :)

Az év szórakoztató regénye

Ebben a kategóriában A. O. Esther könyvét, a Gombnyomásra 1. részét jelölöm. Ezt olvastam az írónőtől először, és határozottan nem ez lesz az utolsó. :) Véleményemet ITT olvashatjátok.

Ennyi volna, minden jelöltemnek sok sikert kívánok mind a Viadalon, mind a további karrierjükben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése