2014. május 4., vasárnap

Áprilisi zárás

ifthislove.blogspot.com

Annyira elvoltam magamban az utóbbi pár napban, hogy észre sem vettem: véget ért április. Ez eléggé ambivalens érzéseket vált ki belőlem, hiszen egyfelől közeledik a vizsgaidőszak, másfelől a NYÁR is :)))
Szűk három hete ünnepeltem a 22. születésnapomat, de sajnos ez az ünnep nem járt könyvesővel (mint a karácsony) :( Azért nem csalódtam, sikerült pár szuper könyvvel gazdagodnom, íme!

I. Megszerzett könyveim


A Sárkányok tánca az egyetlen könyv, amit a születésnapomra kaptam (a barátaimtól, tortával és egy tökéletes szülinapi buli mellett :)). A Touch, az Útvesztő és a Legenda mind-mind molyos ajándékozások eredményei, és mind olyan szuper választás volt, hogy azt sem tudom, melyikkel kezdjem majd. Az Üvegtrón pedig saját beszerzés, mert annyira ácsingóztam utána. :)

@Panna ajándéka a 2013-ban megjelent könyvek ajándékozására
@Droci ajándéka a PIF ajándékozásra
@MFKata ajándéka a Húsvéti ajándékozásra
Itt is nagyon köszönöm nekik! :)

II. Olvasások


Áprilisban nem voltam valami aktív sajnos (nem is tudom az okát). Viszont végre sikerült befejeznem a Kardok viharát (konkrétan a második felét, amit nem láttam még megfilmesítve). Karen Marie Moning: Új nap virrad című kötetével befejeztem a Tündérkrónikák sorozatot, és hatalmas kedvenc lett! Másik nagy kedvencem a Párválasztó sorozat, ehhez olvastam el egy kiegészítő kötetet, a Selection Stories-t (ide kattintva olvashatod az értékelésem). Valamint folytatom A tűz és jég dala sorozatot a Varjak lakomájával, amiből eddig 124 oldalt olvastam el.
Mindez összeszámolva (gyenge) 1544 oldalt jelent.

III. Molyos statisztikák

Jelenleg...
...166 eddigi olvasmány
...105 könyv a magánkönyvtáramban
...384 könyv a várólistán
...73 könyv a kívánságlistán

Búcsúzásképp egy idézet az áprilisi kedvencemből:

"Néhányan a legrosszabbat hozzák ki belőlünk, mások a legjobbat, és vannak azok a figyelemre méltóan ritka, függőséget okozó emberek, akik egyszerűen a legtöbbet."

(Karen Marie Moning: Új nap virrad)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése